OBJEDNÁVKY
Jak mohu zkontrolovat, zda je produkt dostupný?
Naše aktuální nabídka obsahuje pouze produkty dostupné skladem.
Jak objednat?
Pro vytvoření objednávky stačí zvolený produkt v požadovaném množství “přidat do košíku”. Následně Vám vyskočí okno s možnostmi “pokračovat v nákupu” a nebo “přejít k objednávce”. Pro ukončení objednávky a provedení platby je třeba se přihlásit k uživatelskému účtu. Po dokončení objednávky Vám zašleme její potvrzení na email.
Je online platba v našem obchodě bezpečná?
Velice nám záleží na důvěře našich zákazníku a snažíme se zprostředkovat co nejlepší zkušenost. Všechny platby na našem portálu jsou zabezpečené. Jedná se o jednu z garancí kvality našich služeb.
Kde najdu číslo mé objednávky?
Po dokončení objednávky provedením online platby lze dohledat číslo objednávky několika způsoby. Nejdříve se zobrazí na obrazovce v posledním kroku objednávky, kde máte možnost toto potvrzení vytisknout ve formátu PDF kliknutím na tlačítko v levé části obrazovky. Po dokončení objednávky od nás obdržíte automaticky email s potvrzením, které obsahuje také číslo objednávky. V případě potřeby lze číslo dohledat i v historii objednávek po přihlášení k Vašemu uživatelskému účtu v našem online obchodě.
V jakém stavu se nachází má objednávka?
Je třeba se přihlásit k Vašemu uživatelskému účtu a zvolit možnost “Mé objednávky” v pravém horním rohu obrazovky. Zde je možné sledovat stav všech Vašich objednávek.
Nepřišel mi potvrzovací email k mé objednávce.
Zkontrolujte prosím složku se spamem ve svém e-mailovém účtu. Pokud jej stále nemůžete najít, pošlete nám prosím e-mail na adresu plechyhned@arcelormittal.com a uveďte e-mailovou adresu použitou pro vaši objednávku. Co nejdříve se vám ozveme s dalšími informacemi.
Kolik stojí doručení?
Naše zboží je k dispozici pouze prostřednictvím vyzvednutí na adrese (adresách) uvedených na stránce kontaktujte nás.
Máte adresu pro vyzvednutí?
Chcete-li získat více informací o našich odběrných místech, přejděte na naši stránku Kontaktujte nás. Adresu vyzvednutí můžete také zjistit během procesu objednávky a následně v e-mailové zprávě, kterou obdržíte po vaší objednávce.
Kde najdu historii mých předchozích objednávek?
Nejprve musíte být přihlášeni ke svému účtu. Poté můžete najet myší na logo „Můj účet“ (nebo jej vybrat, pokud používáte jiné zařízení, jako je mobilní telefon) a kliknout na tlačítko s názvem „Moje objednávky“.
Mohu upravit svou objednávku poté, co byla odeslaná?
Tato funkce zatím není v našem internetovém obchodě dostupná. V případě chyby ale můžete kontaktovat náš tým na e-mail: plechyhned@arcelormittal.com.
Jaká je vaše záruka?
Prodávající poskytuje záruku za jakost zboží, a to po dobu 2 let ode dne převzetí zboží, další informace o právech ze záruky jsou uvedeny níže. Pro uplatnění práva z vadného plnění je nutné, aby kupující v záruční době vytkl (popsal) vady, které má zboží, např. označením vadné vlastnosti nebo popisem projevu závady.